Doporučeno
Odstranit soubor
Opravdu chcete odstranit dokument <span id="remove-document-name"></span> z <span id="remove-cart-name"></span>?
Září 2019. Conductix-Wampfler odpovídá za dodávku celkem 15 hybridních bateriových systémů pro jeřáby RTG. Bateriové systémy pro tři kontejnerové terminály budou dodány do konce září tohoto roku. Kromě toho společnost Conductix-Wampfler obdržela pokyn k přeměně elektrifikovaného jeřábu E-RTG s bateriovou sadou na plně elektrický jeřáb RTG s nulovými emisemi (FE-RTG).
Hybridní RTG nabízí flexibilitu s plným výkonem
Hybridní akumulátorový systém Conductix-Wampfler dodává veškerou energii potřebnou pro pohyby jeřábu. „Bateriový systém zásobu energie, která je zapotřebí pro asi 20 pohybů kontejnerů nebo přibližně 2 až 4 hodiny pohotovostního provozu,“ vysvětluje Daniel Thomas, manažer Global E-RTG Projects ve společnosti Conductix-Wampfler. Kromě systému s Li-ion bateriemi jsou jeřáby vybaveny malým dieslovým generátorem. Jakmile baterie dosáhnou nízkého stavu nabití, generátor se spustí a dobije energii. Generátor běží s optimální účinností při stejném ideálním počtu otáček. Kromě toho je veškerá obnovitelná energie, která je generována během pohybu kontejneru (obvykle při spouštění kontejneru) zcela vrácena zpět. Pro použití hybridního bateriového systému nejsou nutné žádné strukturální změny v kontejnerových přístavů.
Hybridní bateriový systém snižuje spotřebu nafty
"Hybridní bateriový systém může ušetřit až 60 procent paliva ve srovnání s konvenčními pohony, což také výrazně snižuje emise znečišťujících látek," popisuje D. Thomas jednu z hlavních výhod. Generátor se během provozu automaticky zapne, aby nebyl přerušen pracovní proces. Výkon a flexibilní použití jeřábu jsou zachovány, protože pracuje nezávisle na připojení k síti a bez zastavení.
Mnohaleté zkušenosti z úspěšných projektů modernizace
Jeřáby, které jsou vybaveny baterií FE-RTG od společnosti Conductix-Wampfler, fungují zcela bez emisí, takže na jeřábu již není potřeba dieselový generátor pro přechod mezi elektrifikovanými přístavními uličkami. „Jsme potěšeni, že naše řešení s nulovými emisemi jsou tak dobře přijímána, “říká Gunther Schäffer, Senior Manager Global pro E-RTG projekty, o další objednávce na dovybavení jeřábu E-RTG úplnou náhradou stávajícího „ECO pohonného systému“.
Hybridní bateriový systém i bateriový balíček FE-RTG lze instalovat nejen do nových, ale i do stávajících systémů. „Conductix-Wampfler má mnohaleté zkušenosti z úspěšně dokončených projektů modernizace, “vysvětluje Schäffer. Vzhledem k tomu, že investice do dodatečné montáže se zpravidla vyplatí ve velmi krátké době kvůli úsporám paliva a nižším nákladům na údržbu, předpokládají Thomas a Schäffer trend rostoucí poptávky po bateriových řešeních.