Doporučeno
Odstranit soubor
Opravdu chcete odstranit dokument <span id="remove-document-name"></span> z <span id="remove-cart-name"></span>?
Kabelový vozík z plastu určený pro nesení plochých i kruhových kabelů. Vozík je vybaven plastovými pojezdovými kladkami s nákolky a je určen pro menší zatížení a jednoduché aplikace. Kabelový vozík se vyrábí v provední se dvěma, třemi nebo čtyřmi kladkami. Kabelové vozíky zpravidla pojíždějí po stejném pojezdovém profilu jako napájený spotřebič.
Typické aplikace
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek
Kompaktní kabelový vozík z žárovi pozinkované oceli ureený pro nesení kruhových a plochých kabelu. Vozík je ureen pro stoední rychlosti a stoední zatížení.
Typické aplikace
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek
Kompaktní kabelový vozík z žárově pozinkované oceli určený pro nesení kruhových a plochých kabelů. Vozík je určen pro střední mechanické a dynamické zatížení.
Typické aplikace
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek
Nejrychlejší a nejstabilnijší kabelový vozík z žárovi pozinkované oceli oady M-Line ureený pro nesení kruhových a plochých kabelu. Vozík je ureen pro prumirné rychlosti a vyšší zatížení.
Typické aplikace
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek
Jedno- nebo vícepatrový kabelový vozík ureený pro nesení plochých kabelu, které se do vozíku ukládají ze strany. Vozík je vhodný pro stoední mechanické a dynamické zatížení veetni reverzních a poíených pohybu. Je možno jej použít i pro aplikace s krátkými pracovními cykly a vysokými rychlostmi.
Typické aplikace
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek
Jedno- nebo vícepatrový kabelový vozík ureený pro nesení kruhových kabelu, které se do vozíku ukládají ze strany. Vozík je vhodný pro vysoké mechanické a dynamické zatížení veetni reverzních a poíených pohybu. Je možno jej použít i pro aplikace s krátkými pracovními cykly a vysokými rychlostmi.
Typické aplikace
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek
Jednopatrový kabelový vozík pro kruhové kabely umožňující vložení kabelů z boku vozíku. Vhodný pro velká mechanická a dynamická zatížení včetně reverzního provozu kombinovaného s příčnými pohyby. Tento vozík je vhodný také pro krátké pracovní cykly a vysoké pojezdové rychlosti.
Typické aplikace
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek
Jednopatrový kabelový vozík určený pro nesení kruhových kabelů, které se do vozíku ukládají ze strany. Vozík je vhodný pro nejvyšší mechanické a dynamické zatížení včetně reverzních a příčných pohybů. Je možno jej použít i pro aplikace s krátkými pracovními cykly a vysokými rychlostmi. Pro vysoké rychlosti se používají kombinovaně poháněné a nepoháněné kabelové vozíky.
Typické aplikace
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek
2) společně s vozíky vybavenými motorickým pojezdem
Vícepatrový kabelový vozík určený pro nesení kruhových kabelů, které se do vozíku ukládají ze strany. Vozík je vhodný pro nejvyšší mechanické a dynamické zatížení včetně reverzních a příčných pohybů. Je možno jej použít i pro aplikace s krátkými pracovními cykly a vysokými rychlostmi. Pro některé aplikace se používají kombinovaně poháněné a nepoháněné kabelové vozíky.
Typické aplikace
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek
2) společně s vozíky vybavenými motorickým pojezdem
Kabelový vozík ureený pro nesení kruhových kabelu je vybaven vlastním pohonem na stoídavý nebo stejnosmirný proud. Podle rychlosti a nosnosti je kabelový vozík vybaven bui patentovaným kompaktním pohonem (program 0380) nebo motorem a poevodovkou (program 0385). Celý systém se skládá z pohániných kabelových vozíku, frekveneního miniee, oízení pro optimalizaci pohybu a kabelových vozíku z programu 0365 nebo 0375.
Typické aplikace
Požadavky dnešních systému zejména v oblasti manipulace s kontejnery easto poesahují fyzikální možnosti konveneních systému co do rychlosti, zrychlení a hmotnosti kabelových svazku.
Použití pohániných kabelových vozíku v kombinaci s nepoháninými vozíky umožouje realizovat aplikace s oízeným zrychlením a zpomalením. Díky této synchronizaci se spotoebieem lze velmi zvýšit pojezdové rychlosti celého systému. Navíc se v tichto poípadech podstatni snižuje opotoebení a nároenost údržby. To vše zvyšuje provozuschopnost celého zaoízení a minimalizuje celkové náklady.
1) v závislosti na velikosti a materiálu kladek